czwartek, 13 lutego 2014

Serduszka maślane-marmoladą przekładane

Już jutro Walentynki, dlatego przygotowałam takie o to pyszne ciasteczka. Są kruchutkie, maślane, do tego marmolada o smaku róży, mniam rewelacja. Jeśli ktoś chce sprawić ukochanej osóbce pyszny prezencik, to te ciasteczka idealnie się nadają.Polecam. Przepis z programu Ewy Wachowicz.





Składniki: na ok.20 sporych ciastek
200 g masła
120 g cukru
400 g mąki
1 jajko
1 łyżka cukru waniliowego(u mnie domowej roboty)
marmolada o smaku róży

Miękkie masło utrzeć z cukrami. Dodać przesiana mąkę i jajko. Włożyć na 1 h do lodówki zawinięte w folię. Zagnieść i rozwałkować na 2-3 mm. Wykrawać serduszka. W połowie wykrojonych ciastek wyciąć po środku mniejsze serduszka. Ciastka układać na wysmarowanej masłem blaszce. Piec w 180 stopniach ok 12-15min. Ostudzone ciastka przełożyć marmoladą. Można posypać cukrem pudrem lub polukrować

 Walentynki - czym TO się je? Słodkie Walentynki 2014

2 komentarze:

  1. Ja poprosze! Walentynki, czy nie!
    :)

    Bardzo mi milo, ze bierzesz udzial w akcji!
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń